top of page
  • גיבושון אטרקציות

להצלחת האירוע שלך - רק מפעיל קריוקי מורשה!

עודכן: 1 באוג׳ 2019

כאשר אתם באים לבחור נותני שירותים לאירוע שלכם עליכם לבדוק האם יש ברשותם רישיון תקף לפעילות. לנו ב"גיבושון" יש רישיון תקף של הפעלת מוצרי הקריוקי השונים. הרישיון ניתן על ידי חברת "שרים קריוקי" להפעלת מוצריה השונים. כל אדם או עסק המעוניין להפעיל אירועי קריוקי חייב בקבלת רישיון מטעם הגורמים הרלוונטיים.



טיפים לבחירת מפעיל קריוקי:

החלטתם לחגוג את יום ההולדת, בר מצווה, יום נישואין, או כל סיבה למסיבה, והחלטתם להביא מפעיל קריוקי. מכאן ועד ערב מוצלח שכולם ידברו עליו, הדרך קצת ארוכה. חשוב לזכור, שכאשר בחרתם את נושא המסיבה, (במקרה זה, הקריוקי), זהו מרכז הערב, ולכן גבול דק מאד מפריד בין ערב מדהים לערב שכולו כישלון וטעם רע. לכן, לפני בחירת המפעיל הנכון, כדאי לבדוק מספר דברים:


האם קיבלת המלצות על המפעיל?

אחד ה"הימורים" היותר טובים בבחירת המפעיל, הוא לקבל המלצה מחבר או מכר שכבר פגש את המפעיל וראה אותו בעבודה. במידה ואין המלצות, מומלץ לבקש מהמפעיל תאריך ומקום שבו אפשר לראותו בפעולה.


האם המפעיל עובד עם מחשב?

עם התפתחות הטכנולוגיה, גם מפעילי הקריוקי התקדמו ועברו ממכשירי DVD מסורבלים ולא אמינים, לעבודה עם מחשב. זהו יתרון עצום מכיוון שבדרך זו איכות הקליפים לא יורדת עקב שימוש ממושך, אין "קפיצות" בשיר ואין תקיעות. זמן טעינת שיר חדש אורך כ-2 שניות ולכן גם אין שום הפסקה בין שיר לשיר. כמו כן, עבודה עם מחשב מאפשרת לשלב ולעבור ללא שום הפסקה בין קריוקי למוסיקת רקע או מצגת Power Point שהכנתם לרגל החגיגה.


המחיר שהוא מבקש גבוה ממה שתכננתי...

חשוב לזכור שמפעיל קריוקי מקצועי, לא שונה מכל בעל מקצוע אחר, והצלחת הערב תלויה בבקיאות שלו בחומרים, קריאת קהל נכונה, הפעלת הקהל בהתאם למגוון ולדרישה שמשתנה מאירוע לאירוע. וכמובן הכי חשוב, המהירות והמקצועיות שהוא מפגין במקרה של תקלה בציוד. בשוק קיימים היום המון "מפעילים" שאין להם ניסיון, הם מגיעים לאירוע עם ציוד זול ונחות, ובדרך כלל גם לא יידעו להתמודד עם תקלה שתופיע פתאום, ובעצם מהר מאד תגלו שהמחיר הזול עלה בהרס הערב שלכם.


מה עם ציוד ההגברה?

מפעילים מקצועיים אשר בחרו להפוך את הנחיית הקריוקי למקצוע, מקפידים בדרך כלל על איכות הציוד ורמתו המקצועית. שימוש במיקרופונים אלחוטיים מגביר את חווית הלקוח ואת הנוחיות שאין כבל שמתגלגל על הרצפה. שימוש ברמקולים שמותאמים לשירה ולא מעוותים את קול הזמרים.


הבית שלי די קטן...

חשוב לברר עם המפעיל אם השטח שהוא תופס עם הציוד הוא גדול ואם ניתן להתאים אותו גם לשטח קטן יותר, כי הרי פחות מקום ברחבה בגלל הציוד,יבוא על חשבון מקום לאורחים.

קבעתי עם מישהו, אבל שלחו לי מישהו אחר...

הרבה פעמים אנו מגיעים לחברות הגברה או הפקה, שמשלבות את תחום הקריוקי כנישה נוספת וצדדית לפעילות המרכזית של החברה, ולכן המפעיל של הערב, משתנה על פי הזמינות של העובדים, שלא תמיד מכירים את עולם הקריוקי לעומקו. לכן כאשר מדברים עם אדם מסוים, חשוב לשאול ולוודא מי מגיע לאירוע ומה הניסיון שלו. בשלב הזה כדאי לשים לב לניואנסים ולצורת ההתבטאות שלו. לא לשכוח, הוא בראש ובראשונה איש מכירות.


האורחים לא משתפים פעולה עם הקריוקי, מה עושים?

לפעמים, למרות שלכם היו תוכניות ענק על ערב שלא נופל מהפקה של "כוכב נולד", אתם מגלים שהאורחים לא כל כך זורמים עם נושא השירה מול קהל. כדאי לברר עם המפעיל, אם הוא יודע להפעיל את הקהל בדרך אחרת, אם במוזיקה לריקודים מגוונת ועשירה, ואם במשחקי חברה, ובעצם בכל דבר אחר שישמור על מצב הרוח של האורחים מרומם.


אחרון אחרון חביב...

תסמכו על האינטואיציה שלכם, איך התחברתם למפעיל בשלב שיחת הטלפון, האם הוא השרה עליכם ביטחון?האם הוא נשמע מקצועי ובטוח במה שהוא אומר? אם כן.... סביר להניח שמצאתם את מי שחיפשתם... גם אם זה עלה 500 ₪ יותר ממה שתכננתם. כי הרי לימדו אותנו מזמן...


"טעמו המר של מוצר נחות, נשאר עוד הרבה זמן אחרי שטעמו המתוק של המחיר הנמוך נגמר"


כל שנותר לנו לאחל לכם זה: מזל טוב, ומי ייתן והמסיבה הזו, תהיה הטובה ביותר שעשיתם!

6 צפיות
bottom of page